שם:
טל':
אימייל:
">
 

תקרות מתוחות מעוצבות לחדר השינה

לא פעם נכנסתם לביתם של מכרים והתפעלתם העיצוב המרהיב והמהודר של ביתם, הדבר הראשון שבלט היו תקרות מתוחות, מה שהעניק את האווירה המיוחדת והמראה היוקרתי של הבית בו הייתם. ישנן תקרות מתוחות לסלון וכן תקרות מתוחות מעוצבות לחדר השינה,  מה שיעניק את המראה המיוחד שיתאים במיוחד  לריהוט. אם יש לכם סגנון מודרני תקרות מתוחות בסגנון מודרני עם צורו גיאומטריות מיוחדות, עשויות לתת לכם את המראה הרצוי. אם חדר השינה הוא בסגנון רומנטי ועתיק, ישנן מבחר דוגמאות של תקרה  מתוחה בסגנון וינטג''. הקטלוג הינו מרהיב. העבודה תיקח לא יותר משעתיים שלוש, ניתן יהיה להסתיר פגמים בתקרה ולבצע באמצעות אלה, בידוד אקוסטי לחד השינה שלכם.

אסתטיקה ואיכות ללא תחרות
 
הפשטות בתחזוקה היא מינימלית, מלבד היותן מסוגננות, הן אף שומרות עליכם  מפני אלרגיות לאבק ואנו מכירים בעובדה, כי ישנם אנשים רבים אשר אינם מסוגלים לנשום אבק בגלל הרגישות שלהם בדרכי הנשימה. תקרות אלה, תהיינה אידיאליות עבורם.  תקרות מתוחות מעוצבות לחדר השינה, מהוות יתרונות רבים למי שאוהב גם עיצוב גם פשטות בתחזוקה והתקנה שלא תהיה בה לכלוך,. התקרות הנמתחות, עשויות מגבס ובדים דקורטיביים עם דוגמאות וגוונים מרהיבים אם בגימור מבריק או אם בגימור מאט. יש לפנות רק למומחים שיודעים להתעסק היטב עם תקרות מתוחות, שיעניקו אחריות על העבודה ושהגימור יהיה מושלם. יש להתאים גופי תאורה שיתאימו לסגנון התקרה המתוחה ולרהיטים הנמצאים בחדר השינה.
 
ההבדל בין חדר שינה פשוט לחדר שינה מעוצב
 
יש לציין כי ההבדל בין חדר שינה מעוצב, לבין חדר שינה פשוט הוא תקרות מתוחות מעוצבות ותקרת וינטג' מגבס לחדר השינה, מדובר על סכום לא גדול שבאמצעותו, תוכלו לעצב את חדר השינה שלכם, בדרך שתתאים לסגנון ולעיצוב הכללי בו. תקרה זו, תוסיף המון ותשנה את מראה חדר השינה שלכם, מן הקצה אל הקצה. תקרות אלה, לא בלבד שהן מעוצבות ונראות יוקרתיות ומרשימות, הן עמידות בפני רטיבות. מי שמעוניין לשדרג את חדר השינה שלו, יוכל לבצע פעולה שתהיה פשוטה יחסית, ללא לכלוך או אבק.